Wilco van Schaik (algemeen directeur N.E.C.) en Harold van Rooijen (directielid KlokGroep)

N.E.C. en KlokGroep langer aan elkaar verbonden

11 juni 2021

KlokGroep prijkt ook de komende twee seizoenen op het shirt van N.E.C. De Nijmeegse hoofdsponsor en N.E.C. hebben de samenwerking met twee jaar verlengd, met de optie voor een extra seizoen. Eerder deze week werd de verlengde samenwerking ondertekend. KlokGroep werd in juni 2019 gepresenteerd als nieuwe hoofdsponsor van de Nijmegenaren. Twee jaar later is deze overeenkomst verlengd.

Algemeen directeur van N.E.C., Wilco van Schaik, stelt: “We ervaren al twee jaar een ontzettend prettige samenwerking met KlokGroep. We zijn als N.E.C. trots op deze partner en KlokGroep ziet de exposure die N.E.C. geeft, zowel in- als extern. Ons partnership is wat dat betreft veel meer waard dan enkel een naam op ons shirt. We versterken elkaar, in het project omtrent het Goffertstadion werken we samen en ook op marketing- en communicatiegebied ontwikkelen we gezamenlijke acties. Er liggen de komende jaren nog vele uitdagingen op ons te wachten en dan is het fijn dat we op een grote en betrouwbare partner als KlokGroep kunnen rekenen.”

“Betrokkenheid en vitaliteit staan hoog in het vaandel bij KlokGroep. We investeren daarbij niet alleen in maatschappelijke initiatieven, maar ook in de fitheid van onze eigen werknemers. ‘Fit de klok rond’ noemen we dat, om aan te geven dat het een continu proces is, een levenswijze. Dit dragen we ook uit door topsport in de regio te steunen. N.E.C. is daarvan het meest aansprekende voorbeeld. Wij gaan net als N.E.C. voor het allerhoogste. Met inzet en passie. Dat de club nu ook op het allerhoogste niveau gaat spelen is een mooie bijkomstigheid. We zijn dan ook meer dan ooit de trotse hoofdsponsor van N.E.C.”, aldus Harold van Rooijen, directielid van KlokGroep.

Nieuwsoverzicht
Deel dit verhaal