Investeringen optimaliseren door slimme keuzes
De afdeling Service & Beheer is bij voorkeur al betrokken vanaf de ontwikkelfase. Juist in het begin kan namelijk het verschil worden gemaakt in beheerkosten.
Door al in een vroeg stadium mee te denken over bijvoorbeeld de materiaalkeuzes, kunnen op de lange termijn kosten worden bespaard in het onderhoud.
Tijdens de bouw
Ook na de ontwikkelfase blijft de afdeling Service & Beheer betrokken bij het bouwproces. Tijdens de bouw of renovatie wordt er gecontroleerd of er wel echt gewerkt wordt met de materialen die geadviseerd zijn. Een stukje extra kwaliteitswaarborging. Dit heeft ook als voordeel dat we al snel een heel goed beeld krijgen van het pand dat we in beheer krijgen.
Na de bouw
Na oplevering verzorgen onze servicecoördinatoren o.a. de garantieverplichtingen en regelt onze beheercoördinator de MeerJarenOnderhoudsPlanning (MJOP). Mochten er tussendoor vragen, reparaties, klachten en/of storingen zijn, dan belt u rechtstreeks met ons servicecenter. Het servicecenter is 24 uur per dag en 365 dagen per jaar bereikbaar.
“ We kijken al mee tijdens de ontwerpfase. Zo kunnen we slimme keuzes maken voor het onderhoud. ”
Alles in huis
Het grote voordeel van Van de Klok is dat we alles in huis hebben; van ontwikkelen tot aan bouwen, tot aan eigen servicemedewerkers die in hun busje stappen en direct het probleem kunnen oplossen. Dat betekent slimme advisering van begin tot aan eind en bliksemsnel kunnen schakelen. Onze vakmensen staan klaar om u zo snel mogelijk van dienst te zijn.
Meer weten over Service & Beheer?
Stuur mij een e-mail of bel me. Ik sta je graag te woord om meer te vertellen over onze diensten.

Neem contact op met mij
Vul het formulier in en ik zal zo spoedig mogelijk contact opnemen.