Van de Klok bouwt en onderhoudt woningen en werkomgevingen. Zodra een project opgeleverd is, kunnen de kopers, bewoners en beheerders van die gebouwen, service- en herstelverzoeken indienen. Of het nu gaat om een kapotte wc-bril, een klemmende deur of een vervelende lekkage; jij zorgt ervoor dat de binnenkomende meldingen op de juiste manier verwerkt, beheerd en afgehandeld worden.
Als service coördinator bij Van de Klok speel je een belangrijke rol in de afhandeling van service- en herstelverzoeken. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en neemt de serviceverzoeken aan. Jij bent ook degene die een vakman inplant om jouw serviceorder op te lossen. Dat kan een collega zijn of een onderaannemer waar we volop mee samenwerken. Tijdens de looptijd houd je geregeld contact met de vakman over de voortgang van de servicemelding en koppelt dit terug naar de klant.

Zo ziet jouw agenda eruit
Je zorgt voor een goede opname, nazorg en afhandeling van serviceverzoeken van klanten, voor alle divisies van Van de Klok. Een greep uit jouw werkzaamheden:
- Per telefoon neem je uiteenlopende serviceverzoeken aan, je beoordeelt meldingen en vraagt door bij de klant wat de mogelijke oorzaak is. Je legt deze verzoeken vast in een applicatie.
- Je coördineert en bewaakt complexe garantieverzoeken. Samen met de technisch coördinator zorg je voor een bijbehorend plan van aanpak en communiceert deze met de betrokkenen.
- Je plant servicewerkzaamheden in bij de vaklieden of stuurt de onderaannemer aan en houdt de regie totdat de verzoeken opgelost zijn.
- Je helpt mee bij de juiste facturatie van verrichte werkzaamheden die niet tot de garantiewerkzaamheden behoren.
- Je controleert de tevredenheid van de klant en legt deze vast.

Jij denkt verder en doet meer
Als coördinator van service verzoeken, heb je van nature een proactieve en flexibele instelling. Je kunt je inleven in de wensen van de klant, staat stevig in je schoenen en houdt het hoofd koel. Je bent relatiegericht, communicatief vaardig, en door je verantwoordelijkheidsgevoel kom je je afspraken na. Je bent in staat om een serviceaanvraag technisch te beoordelen en weet op de juiste manier de planning en voortgang te bepalen en af te stemmen. Omdat je vaker met dit bijltje gehakt hebt, ben je in staat om problemen in een groter geheel te plaatsen en leg je gemakkelijk verbanden.
Verder beschik je over:
- Mbo werk- en denkniveau
- Affiniteit met de bouw
- Ervaring in een soortgelijke functie
- Vaardigheid met software zoals MS Office

Dit krijg je van ons
- Een salaris van maximaal € 3.500 bruto per maand. De exacte hoogte hangt natuurlijk af van de bagage die je meeneemt.
- Een jaarcontract met de intentie tot een contract voor onbepaalde tijd.
- 30 vakantiedagen, een winstdelingsregeling en een goede pensioenregeling.
- Een laptop van de zaak.
- Waardering voor wat je doet en doorgroeimogelijkheden in een brede organisatie.
- Ruimte om jouw kwaliteiten volledig te benutten en jezelf te ontwikkelen. Via ons eigen ‘KlokSchool’, door het volgen van externe opleidingen en individuele coaching.
- Een gezonde werkplek en deelname aan ons programma ‘Fit de Klok rond’. Blijf in beweging met een deskbike, werk aan een sta-bureau en geniet elke dag van vers fruit.
- Een open en informeel kantoor, van alle gemakken voorzien en waar flexibel afgewisseld kan worden met werken vanuit huis.
- Een toonaangevend familiebedrijf als werkgever: persoonlijk, betrokken en gezellige collega’s.